Nowe torebki

Ostatnio jestem mocno zakręcona. Zaczęłam kilka projektów.
Syn buduje domek na drzewie dla swoich dzieci a ja dostałam zadanie by go wyposażyć
w potrzebne rzeczy. A więc dywan, poduchy i śpiwory dwa w jednym.
Ale o tym w następnych postach.
Tymczasem czekając na zamówione ociepliny i owatę uszyłam dwie torebki.
Jedną dla bratowej a drugą dla bratanicy.








Ta dla bratowej.
Wymiary 35/31 cm gł. 14 cm
Tkaninki kupiłam w CraftFabric.





Ta jest dla bratanicy.
Wymiary 30/35 cm gł 16 cm
Jest trochę większa od takiej samej  którą kiedyś uszyłam. W środku koty i wykończenie w grochy.



I jeszcze narzuta na narożnik który uszyłam dla siebie przed świętami.
Miałam tkaniny  trochę grubsze od bawełny,  typu zasłonowe które leżały i tylko zajmowały
miejsce na półce.Wybrałam prosty wzór , dziewięciołatka. Szyło się bardzo szybko.
A oto efekt.




Komentarze