Nowa torebka

W oczekiwaniu na nową dostawę ociepliny, skończyłam wreszcie nową torebkę dla siebie.
Zobaczyłam podobną torebkę u Basi na blogu , którą uszyła dla siebie. Bardzo mi się spodobał ten wzór. Postanowiłam  uszyć sobie podobną.
Kształt torebki w pierwszej wersji miał być inny. Ale nie bardzo mi się spodobał. Zrobiłam prostą, taką jak lubię.
U Karoliny zobaczyłam fajne jednokolorowe kwadraty które mi bardzo spasowały do tego projektu.
Kwadraty były 15 cm, były trochę za duże.



Więc z 2 kwadratów zrobiłam 4 mniejsze.
Potem było układanie wzoru. Zrobiłam kilka wersji, wreszcie synowa wybrała ten układ

.

 I tak czekała do niedzieli aż ją skończyłam. Ocieplina grubsza , pikowanie tylko po szwach,
w środku 3 kieszonki., podszewka w brązowe paseczki, a wymiary: 30 na 38 cm głęb. 10 cm.








To na tyle . Jak się podoba?


Wczoraj przyszła zamówiona ocieplina więc zabieram się za pikowanie 3 kołderki dla dziewczynek.








Komentarze