Torebkomania

Muszę się przyznać , uwielbiam szyć torebki. Przez ostatnie lata uszyłam ich sporo.
W tym tygodniu zrobiłam przegląd moich wszystkich  nie dokończonych prac.  Okazało się że jest ich dużo. Narzuty i oczywiście torebki. Pierwsza myśl , trzeba się wreszcie za to wziąć i pokończyć .
Na pierwszy ogień pójdą torebki, o ile mi coś nie przeszkodzi.
Od dawna jestem zafascynowana japońskimi kratami. A że nie mogłam ich nigdzie kupić to poszukałam podobnych polskich. Znalazłam wełenkę w brązową kratę. No i zaczęłam szyć torebkę.
Wykrój zrobiłam sama . Naszyłam heksagony zygzakiem bezpośrednio na tkaninę, w ten sposób wyszły ładne ciemne trójkąciki.Wypikowałam ją w kratkę, no i czekała aż ją teraz pozszywam.
Nawet nie wiedziałam że wyjdzie taka fajna torebka. Zobaczcie sami.
Wysoka na 23 cm szer u góry ma 31 cm a gł 15 cm.







Komentarze