Dywanik i poduchy

Jak już pisałam w poprzednim poście dostałam zadanie by wyposażyć domek dla wnuków.
Wnętrze domku nie jest duże 2 m na 1,5 m. Więc może się tam zmieścić tylko dywanik i poduchy.
W planie mam jeszcze uszycie kilka poduszek i śpiwory.
Miałam w domu trochę grubszych tkanin, które akurat do szycia narzut się nie nadawały.
No i grubą bawełnianą ocieplinę kupioną parę lat temu w polskim sklepie.
Wzór na dywanik znalazłam w internecie. Szyłam go i pikowałam w trzech częściach,
a potem połączyłam listwą. Był zbyt gruby i duży /2 m na 1,5 m/ by zmieścić się pd maszyną.





Wcześniej zaczęłam szyć sobie narzutę crazy i 2 części  mi nie  spasowały do tej narzuty,
za cienką ocieplinę dałam, więc uszyłam  poduchy .
Są duże mają 50 cm na 60 cm.







A to domek jeszcze w budowie.



Komentarze