Dla siedmiolatka - meincraft

Uszyłam ten patchwork dla chłopca który uwielbia  grę komputerową Meincraft.




Szyłam z Kony. Wycinałam 7 cm kwadraciki i zszywałam je w bloki.
Bloki po zszyciu miały 43 cm.









Problem miałam z  pikowaniem. . Pikowałam z wolnej ręki po szwach
nicią pomarańczową  ale wyszło fatalnie. Postanowiłam każdy blok pikować kolorem dominującym w danym bloku. Wyobrażacie sobie ile miałam nici do chowania?



Po wypikowaniu doszyłam ramki.
Do tego uszyłam 2 poduchy. Jedną dla mojego wnuczka . Jak zobaczył narzutę zapragnął taką samą,
więc czeka mnie następna robótka.







Z resztek uszyłam dwie kosmetyczki.







Komentarze

Anonimowy pisze…
Jesteś niesamowicie kreatywna. Jestem pod dużym wrażeniem. Myślę, że takie dodatki sprawdziłyby się w sypialni moich chłopców. Póki co myślę o zmianie materaca i duży wybór znalazłam w https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-wroclaw-giant-meble/ Myślę, że każdy tutaj znajdzie wszystko, czego potrzeba do wyposażenia sypialni.
wanda pisze…
Serdecznie dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam