Barwy jesieni

Postanowiłam wziąć udział w kolejnej zabawie Sew All Aroud QAL o Gosi na blogu.
Jest to szycie po łuku. Muszę przyznać , bardzo ciekawy wzór , dający możliwość dowolnych kombinacji.
Zabrałam się do pracy z wielką ochotą i przez kilka dni zastanawiałam się nad doborem kolorów.
Stanęło na kolorach jesieni , moich ulubionych.
Szycie poszło szybko. Gorzej było z pikowaniem.Kto by pomyślał że szycie po prostej sprawi mi tyle trudności. Miałam w zestawie odpowiednią stopkę ale szybko nawaliła a i odległość między ściegami wydała mi się za gęsta. Więc wszystko sprułam i schowałam głęboko w szafie żeby  nie rzucała mi się w oczy. Zabrałam się za inne pilniejsze szycie.
Ale nie byłabym sobą gdybym odpuściła zwłaszcza że dziewczyny zaczęły pokazywać swoje prace.
Narysowałam kredkami linie w odległości 2 cm i zaczęłam pikować z wolnej ręki.
Ale to nie było to, do takiego pikowania potrzeba ręki chirurga. Więc znów prucie.
Miałam dość. Zaryzykowałam i kupiłam  stopkę  od maszyny Janome .Miałam szczęście pasowała jak ulał do mojego Łucznika. Więc szyłam , prułam i poprawiałam. Nie jestem zadowolona ale musi tak już zostać . Nie mam sił już dalej kombinować. Mam nadzieję że z drugim wzorem pójdzie mi lepiej.
Wymiary: 80 na 80 cm














Komentarze