Plusy z kratek

W poprzednim poście pisałam że uwielbiam ten wzór.
Oto druga narzuta z plusami tym razem z kratek.
Znów uzbierałam trochę koszul i długo się nie namyślając pocięłam w kwadraty.
Tym razem wycięłam większe,  17 cm po zszyciu.



Do środka dałam puchatą ocieplinę kupioną u Agnieszki.
Miałam trochę kłopotów przy pikowaniu. Kanapka wyszła puchata i miałam trudności
przy manewrowaniu nią pod maszyną. Jeszcze na dodatek rzadko ją pofastrygowałam .
Miałam ją przepikować linią falistą  wzdłuż i wszerz , ale wyszło fatalnie.
Sprułam to pikowanie i sfastrygowałam kanapkę ponownie ale tym razem gęściej
i przepikowałam pętelkami. Moim zdaniem wyszło o niebo lepiej. Do pikowania wybrałam nici w kolorze popielatym, Pikowanie nie odznacza się tak w narzucie.







Wymiary: 150 cm na 200 cm.

 

Komentarze