Dziewięciołatka w jesiennych kolorach

Uszyłam jakiś czas temu, ale pokazuję dopiero teraz, bo jest już u właścicielki.
Jest to prezent dla mojej bratanicy na okrągłą rocznicę.
.


Jakiś czas temu kupiłam u Karoliny w kolorach jesiennych 3 komplety tkanin, które
bardzo mi się spodobały.

Długo leżały i czekały na jakiś pomysł.Wybór padł na dziewięciołatkę a z tego względu
że nie chciałam zbyt mocno pociąć tych pięknych tkanin.






Kwadraty mają 20 cm po zszyciu. Na tło wybrałam kremową tkaninę.
W trakcie szycia okazało się że mam za mało tkanin, na szczęście udało mi się jeszcze je
dokupić ale nie na tyle żeby starczyło na cały patchwork. Musiałam się ratować szeroką  ramką.Nie wiem jak ja to sobie wyliczyłam. Ale tak się dzieje gdy człowiek się śpieszy.






 Pikowałam białymi nićmi i nie bardzo jestem zadowolona.
Wymiary 230 na 230 cm.


 


Komentarze