Resztkowiec






Następna rzecz skończona .

.
Jest to narzuta uszyta z resztek po poprzednich pracach.
Przeleżała parę lat w szafie.
Uszyłam 6 bloków 60cm na 60cm i coś mi przeszkodziło w jej wykończeniu.





Wreszcie ją wyciągnęłam. Nie miałam pomysłu jak ją powiększyć. Ramki mi nie pasowały.
Dokroiłam więc prostokąciki i obszyłam nimi narzutę.






Do środka dałam poliester 180 kanalikowy od Ewy z Kiltowo. Jest to super ocieplina.




Pospinałam agrafkami. Zazwyczaj fastryguję kanapkę, zwłaszcza
gdy do środka daję owatę.  Ale tym razem uznałam że ocieplina nie będzie mi się
przesuwać podczas pikowania.
No i zaczęłam się zastanawiać jak to wypikować.
A że w pikowankach jestem jeszcze słaba to połączyłam kwiatki
z pętelkami. Nawet mi się spodobało.

Na spód dałam niebieską bawełnę a lamówkę granatową i pomarańczową.
No i gotowe.








Wymiary : 140 cm na 200 cm










 

Komentarze