Torebka i kosmetyczki z krajek

Tak jak pisałam w poprzednim poście, miałam uszyć kilka kosmetyczek z krajek dla
mojej córki. Oraz uszyć torebkę dla jej koleżanki.


Wzór tej torebki szyłam już dwukrotnie.
Tym razem uszyłam ją inaczej. Na podkładzie z flizeliny narysowałam wzór i przyszywałam poszczególne paski tkaniny, jednocześnie przyprasowując ją do podkładu.





Pózniej połączyłam   z ociepliną i podszewką i przepikowałam wszystkie trzy warstwy razem.
W środku zrobiłam szwy kryte a kieszonki przyszyłam ręcznie.


Zrobiłam lamówkę z resztek tkanin i oblamowałam brzegi torebki.
Torebka jest dwustronna , przód i tył jest w różnych kolorach.



Kosmetyczki uszyłam z krajek. Ostatnio zaopatrzyłam się w sporo tkanin, więc uzbierałam
ich dość dużo.
Kosmetyczko są dość duże, 20 na 25 cm.





Paski krajek naszywałam bezpośrednio na ocieplinę i podszewkę. Nie potrzeba ich było już pikować.
Doszyłam boki i oblamowałam je po wierzchu. Na końcu przyszyłam suwaki.
Muszę przyznać że bardzo mi się podoba ten wzór kosmetyczki i bardzo lubię go szyć.

Podrawiam
Wanda




Komentarze