Kołderka dla maluszka

Oto kołderka o której pisałam w poprzednim poście.
Jest to prezent dla mojej bratanicy która spodziewa się dzidziusia.
Wzór wzięłam z angielskiego magazynu patchworkowego.
Wydał mi się uroczy dla maluszka.





To nie jest dokładna kopia. Dodałam cegiełki i zrobiłam ramkę.
W magazynie było tylko zdjęcie. Tak więc musiałam sama sobie wyliczyć wymiary kołderki.
Wycinałam 7 cm kwadraciki, po zszyciu miały 5 cm. i układałam tak jak na zdjęciu.
Żeby wymiar zgadzał się z długością  kołderki dodałam cegiełki.










Do środka dałam bawełnianą ocieplinę kupioną w B-craft u Karoliny.Jest to ocieplina przeznaczona do dziecinnych kołderek. Muszę przyznać że świetnie trzymał się jej wierzch i spód.
Wystarczyło spiąć paroma agrafkami i pikować . Nic nie przesuwało się a na spodzie nie robiły się zakładki



Dodałam ramkę i wypikowałam po szwach w kratkę a ramkę po wzorze.
Na koniec dałam lamóweczkę w kolorze popielatym.







Mam nadzieję że się spodoba.

Pozdrawiam odwiedzających
Wanda



Komentarze