Prezenty na Mikołaja

Uszyłam dwa plecaczki dla moich wnuczek. Prezent na Mikołaja.
Zrobiłam je w ciemnych kolorach bo będą praktyczniejsze no i sówki lepiej się
prezentują. Na przód i boki dałam. bawełnę w kolorowe trójkąciki i kwadraciki.
A na tył bawełnę czarną. Sówki to aplikacja.
Użyłam do środka ocieplinę klejącą i dodatkowo dodałam zwykłej.
Chciałam by plecaczki były trochę masywniejsze. Po praniu trochę zmiękną
Wypikowałam w romby. Wymiary: szer. 30 cm , wys. 35 cm, a gł. 12 cm.
Do pasków dodałam regulatory by można było je dopasować do dziecka.
Wnuczka zaglądała i była bardzo ciekawa dla kogo je szyję.Dowie się jutro.
Widziałam że bardzo się jej podobają. Więc jestem zadowolona że prezent będzie trafiony.







 Do środka dałam bawełnę w urocze koty.







Dziękuję za odwiedziny
Wanda

Komentarze