Kołderka dla dziewczynki

Pamiętacie mój wylosowany zestaw u Gosi?
Uszyłam z niego kołderkę dla dziewczynki. Zestaw składał się z 7 ćwiartek pasków i kratek.  Dodałam do niego trochę kremowej i białej tkaniny
Gdy dostałam ten zestaw , od razu  przyszedł mi na myśl ten wzór kołderki.



Zestaw który dostałam





Kołderka uszyta jest  15 cm kwadratów
Do środka dałam ocieplinę kanalikową z Kiltowo.
Pikowało się dobrze a kołderka jest bardzo mięciutka.



.Każdy uszyty kwadrat docinałam do jednego rozmiaru.

Układanie wzoru na podłodze.



Na spodnią część kołderki dałam prześcieradełko w drobny wzorek. Resztki tkanin dodałam
do lamówki.








Przepikowałam tylko po szwach.  Brzegi kołderki lotem trzmiela.
Muszę przyznać że nie miałam pomysłu na pikowanie.

Kołderka ma wymiary 130 na 170 cm

Kołderka podoba mi się,  jest mięsista i bardzo przyjemna w dotyku

Pozdrawiam
Wanda.



.

Komentarze