Kołdra





Miała być narzuta do sypialni dla synowej i syna.

Ale zmieniła się koncepcja sypialni, więc powstała kołdra.
Zaczęłam ją szyć w tamtym roku a skończyłam dopiero teraz.
Tkaniny kupiłam u Karoliny B-craft. Bardzo lubię taką bawełnę, jest taka mięsista i przyjemna w dotyku.



Tu widać ile musiałam obciąć wierzchu niedoszłej narzuty.
Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.Już przygotowuję następną narzutę
z resztek które mi zostały. Muszę tylko dokupić kremową tkaninę pasującą do całości.



Do środka dałam ocieplinę kanalikową. Chciałam by kołdra była grubsza i puszysta.



Przygotowane do oblamowania


Na spód kołdry dałam bawełnę kupioną na FB


A tu kołdra w całej okazałości.
Wymiary: 150 cm na 210 cm.

Dziwny ten mój post ale zmieniłam szatę bloga i dopiero go testuję.

Dziękuję za odwiedziny
Wanda



Komentarze