Chodniczek

Próbuję szyć nowy wzór. Widziałam go u Ewy z Kiltowo.
Nie wiem jak się nazywa, są to przeplatane na przemian paski
z tkaniny.
Mając jeszcze sporo niechcianych tkanin wykorzystałam je w
tym projekcie.
Szyję to po raz pierwszy, więc nie zastanawiałam się nad kolorami
czy układaniem pasków. Chciałam sprawdzić jak mi to wyjdzie.
Przy następnej pracy pomyślę nad ułożeniem pasków w jakiś bardziej
kolorystyczny wzór.


Wycięłam 5 cm paski i zaprasowałam brzegi.


Następnie układałam je na fliselinie na której narysowałam
linie co 2,5 cm.Pod fliselinę podłożyłam gruby filc.
Paski przypinałam szpilkami. Potem przeprasowałam.


Wyszedł mi dość duży kawałek. Na poduchę za duży,
więc uszyłam z niego chodniczek. Do środka dałam dość gruby wkład
a na spód grubszą bawełnę.A pikowałam wzdłuż i wszerz.



Nie wyszedł idealnie, popełniłam parę błędów, ale
następnym razem będę wiedziała jak go przepikować.
Użyję stopki do pikowania

Mnie się podoba a Wam?

Pozdrawiam
Wanda


Komentarze