Kołderki dla dzieci

Ostatnio nie mogę nadążyć w prowadzeniu mojego bloga.
Wszystko co uszyję natychmiast wrzucam na instagram.
Sporo ostatnio uszyłam. Zacznę od kołderek dla dzieci.

Tę kołderkę uszyłam z nowych tkanin a wzór wzięłam z
magazynu patchworkowego.

A to magazyn





Tę kołderkę uszyłam z resztek tkanin



Ta kołderka to pierwowzór pierwszej kołderki, tylko trochę
inaczej uszyta




Następna kołderka też jest uszyta z resztek kwadratów
które dawno temu kupiłam




Ta kołderka też jest uszyta z różnych resztek tkanin



I wreszcie ostatnia kołderka.
Szyłam kiedyś dla córki dywanik do łazienki i zostały mi kawałki
tkanin z różnymi rybkami, dodałam parę kawałków innych
tkanin no i wyszła kołderka.
Do kołderek dałam puchatą ocieplinę.
Pikowanie faliste i proste po szwie.


Życzę przyjemnego weekendu

Wanda



Komentarze