Torebki

Oto następne torebki które ostatnio uszyłam




Z tej tkaniny uszyłam wcześniej podkładki obiadowe.
Z resztek uszyłam tą torebkę.
Wymiary 26/37/14 cm
Pasek regulowany,zapięcie na zamek.
Podszewka z bawełny z napisami.
W środku kieszeń na zamek błyskawiczny.





Kiedyś kupiłam komplet kwadracików z tych kolorowych tkanin.
Bardzo mi się spodobały. Wykorzystałam je w tej drugiej torebce.
Starczyło tylko na przód torebki, tył więc zrobiłam z czarnej tkaniny.
Jest ciut większa od poprzedniej torebki.
zapięcie na zamek pasek regulowany.
Do środka dałam bawełnę w kapelusze i okulary.
W środku kieszeń na zamek błyskawiczny.

Z resztek uszyłam taką fikuśną kosmetyczkę.







Jest to torba worek.Miałam dużo resztek czarno białych tkanin.
Wykorzystałam je w kilku torebkach.
Jest to jedna z nich uszyta z prostokącików.
Wymiary 37/35/14 cm
Wiązanie na sznurek, pasek regulowany, podszewka czarna, pikowana
na cieniutkiej ocieplinie, dwie kieszenie.

Następne torebki czarno białe w następnym poście.
A teraz pokażę Wam kosmetyczki z resztek




Pozdrawiam wszystkich odwiedzających

Wanda



Komentarze