Komu jajko sadzone ?

Zostało mi sporo wyciętych kwadratów z poprzedniej pracy. Gdy zobaczyłam ten wzór u Karoliny z B-craft stwierdziłam że wykorzystam je właśnie w tej pracy. Docięłam tylko kwadraciki z białej tkaniny. Ponieważ kwadraciki miały tylko 5 cm,poszłam na łatwizne i wykorzystałam do tego fliselinę jednostronnie klejącą.
Narysowałam 5 cm siatkę i przykleiłam wszystkie kwadraty a potem je przeszyłam wzdłuż i wszerz
. Żeby kwadraciki równo się zeszły posłużyłam się szpilkami.
Do środka dałam cienką ocieplinkę i przepikowałam kratkę na skos.
Wielkość 112 cm na 82 cm. Fliselina była troszkę sztywna ale mam nadzięję że po praniu zmięknie. Skończyłam równiesz drugi UFOK- poduszki' Miała być narzuta z 50 cm kwadratów i tak sobie przeleżała w szafie parę lat. Szkoda było ją wyrzucić więc wyprułam te kwadraty i uszyłam z nich poduchy. Spasowały na kanapę.
Pozdrawiam Wanda

Komentarze